16.29

Det känns som att bli slapped in the face! Det blir äntligen plusgrader och hela Sverige drar en lättnadens suck. Dagen efter toksnöar det. Igen. Tack för det. Hur kan Gud finnas när det finns så mycket ondska här i världen?

Ny vecka, nu delkurs. Idag hade vi introduktion och det känns faktiskt riktigt spännande! Väldigt seriöst och ganska svårt, men väldigt inspirerande. Jag vill verkligen vara en duktig student och faktiskt studera nu! Det har ju inte varit så mycket hemmastudier om man säger så tidigare... Men nu ni! Nu väntar jag bara på att kurslitteraturen ska komma...

Två sista saker:

1. Jag tänkte gå på det där roliga passet på Friskis 16.00. Men jag orkar inte bli så frustrerad av snön igen, så jag håller mig inomhus. Det är dock Brass ikväll, så lite frustration får jag väl stå ut med...

2. Allvarligt talat. Rend collective experiment. Jag skickade ju efter deras skiva. Det räcker helt enkelt inte med bara Spotify. De är för bra! Rend Collective Experiment – Organic Family Hymnal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0