Surprise!

Tidigare har jag skrivit om hur jag i vintras har sett fram emot alla äventyr jag kommer vara med om i sommar. Men jag har också längtat efter att få springa när det är väldigt varmt och soligt ute så att svettkranen står på max liksom. Ni vet? Idag var det iaf dags för en sådan springtur. Visserligen var det inte överdrivet varmt ute och solen var inte riktigt gassande heller, men jag ville springa. Så jag tog cykeln till Ryds motionscentrum och tänker springa 2,5:an. Hmm, tänker att jag inte vet vilken färg som är vilken, om 2,5:an är rödmärkt och 5:an gulmärkt eller om det är tvärtom. Men så tänker jag lite logiskt: röd är ju en mer varnande färg än gul så så måste ju 5:an vara röd! Så jag börjar alltså springa efter de gula markeringarna. Ni märker var det här slutar va? Jag har iaf fått lite motion idag. Och imorgon lär jag knappt kunna gå.

Vad har annars varit aktuellt idag då? Säsongsfinalen av Grey's såklart! Och ja, det var så dramatiskt och hemskt som jag trodde att det skulle vara men nej, jag tycker inte att det var någon superduperknorr som det brukar vara i slutet. Men säsong sju... Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Karin

SÄG INGET MER OM GREYS!!! JAG HAR INTE SETT DET ÄN!!!!!!!!!!



han dör inte va...????



jag känner att jag fick lite panik nu men jag skulle egentligen skriva "hahaha" för jag tyckte det var kul det där med ryd. jag hatar rydspåren mest i hela världen. men sport har aldrig varit min starka sida... höhö!

2010-06-20 @ 00:22:02
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0