Hopkok



Killen har köpt en kepa! Så himla nöjd!

Ni vet storbloggare som hela tiden blabbar om hur mycket de gillar sina läsare? Jag börjar förstå dem. Jag älskar er (ni är ca 17). Every single one of you. Jag känner mig lite mindre liten med er. Tack för att ni läser och kommenterar! 

Jag blir helt skakis av framtiden, just nu vill jag bara springa ifrån alla au pair-planer. Det är för stort, jag är för liten. Kan man inte mjukstarta med att jobba i Sverige? Eller? Ja, jag vet att jag är en quitter. 

I sommar blir det Frizon (Thank, God) och jag kommer SÅ lyssna på dennahära: RebekkaMaria – Oh Solitude. Tänk vad mycket lättare livet blir att hantera med lite musik!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Heey Kepspojken ska du och Madde till Tamina? Har ni present än?

2010-06-15 @ 10:25:24
URL: http://sesiljas.blogg.se/
Postat av: madde

ja, vill du hänka??

2010-06-17 @ 11:50:48
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0