Les Misérables

Igår såg jag en riktig klassiker, Les Misérables. Och ungefär lika mycket som den är klassisk blev ajg besviken. Filmen i sig, typ manus, regi och sådant, var det inget fel på. Musik, kostymer, miljö och allting var helt okej. Men skådisarna. Uschaan. Man kan säga så här att jag insåg att skådisarna har en ganska stor inverkan på filmen. De här skådisarna var rent ut sagt riktigt värdelösa. Jag vet inte hur jag ska förklara det, men det var hela tiden som att de fick manuset för första gången och läste det rakt upp och ner. Riktigt dåligt. Förutom the bad guy, John Malkovich, han var till och med bra ibland! Så se inte den här versionen i alla fall, det var inte ens några låtar med - jag som hela tiden väntade på I dreamed a dream.



Nej, de där tre timmarna vill jag gärna ha tillbaka. Usch, så besviken jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0