Kirr i kassan

Igår dårå. Jobb. Jag jobbar som anonym konsument, vilket betyder att jag går och spelar på oddset och kollar om butikerna tar leg. Skitnervigt första gången. Sedan blev det bättre. Jag var tydligen "så himla trevlig" enligt Lina. Det tackar jag för! Jag tackar även för mina 1197 spänn eller vad det var...
Nu väntar jag på att Madelene ska göra klar maten because i'm starving here. JUST JA! VI SÅG SCREAM IMORSE! Vi tänkte se den igår kväll men vi hann bara till fjärde minuten, sen klarade jag inte av mer. Men nu gick det bra! Och nu hinner jag bearbeta filmen så att jag slipper ligga med dödsångest och försöka sova, vilket ofta är fallet om man ser på skräckisar efter mörkrets inbrott.
Men iaf, efter att Madelene (jag är bäst på att hålla mig till ett ämne) gjort maten så åker vi till kussarna i Asby. Det blir najs! Jag har dock ett problem, ska jag ta med kameran eller inte? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0