Jag har det!

Jag vet vad som händer i framtiden!

Nu så fortsätter jag plugga, i april eller när det nu är så åker jag till Moldavien med kyrkan nån vecka och kollar/pillar på barn (det är inte riktigt klart än), sedan fortsätter plugget. Till sommaren är kursen färdigläst och jag får förhoppningsvis ett sommarjobb på nån camping :) Efter campingen så är jag rik och har definitivt råd att åka till Afrika och arbeta som volontär i tre månader. Sedan så är det kanske ett nytt år (beror på när jag åker to Africa) och då jobbar jag litegranna för att få ihop ännu mer pengar. Sommaren som kommer sen (2011) tar Madelene studenten och då har vi planerat in en resa till New York (OH, YES!!). 

Efter det är kalendern tom. Men gud, vad skönt det är att ha en plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0