11.01

Ny dag, nya möjligheter. Idag ska jag verkligen försöka fatta föreläsningen. Hermeneutik, mm, det kan nog va nåt! det är ju trots allt sita föreläsningen för veckan, sedan väntar det lite JOBB! Yes, ni läste rätt! JAg har ett jobb! Typ två dagar, men vadå, CV:t utökas iaf... 

För några dagar sedan kom Jenny hit och så såg vi på Phantom of the Opera eftersom hon inte hade sett den tidigare. Och återigen, ATTANS vilken bra film! Vilken musik! Så bara för att det är onsdag ska ni få en länk till min favoritlåt i filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=Dp4UqGxOeHk

ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nehmen vad är det du säger, ett jobb! Var? :)

2010-01-13 @ 15:36:33
Postat av: tamina

right on man, right on!

gillar dom ställena där man verkligen kan höra att det är gerard butler =D

2010-01-13 @ 21:42:59
Postat av: sofie

Åh! den är underbar! Visst var det i ljungby vi såg den? :) Förövrigt tycker jag att du ska åka till afrika! ;D

2010-01-13 @ 23:02:02
URL: http://sofieegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0