Just ja!

Hela Afrikagrejen känns lite jobbig... Kul, men jobbig! Dels för att jag MÅSTE få ett jobb i sommar för att kunna finansiera alltihop och jag vill inte söka nåt mer jobb än Böda. Lathet, kanske ni kallar det. Jag kallar det.. nej, det är nog lathet. Men whatever.

Grejen är att jag vaknade i morse med värsta snilleblixten! :O Shit, vad kan det vara, tänker ni då och jag säger bara: Au pair i sommar? En betald tur till i England och lära sig sjukt mycket engelska? Känns ju inte så fel. Lite fel, men det är nog bara min vanliga velighet. Skit i den, liksom. Problemet är att man måste vara där i minst 9 månader för att de ska betala allting. Och då faller min och systers plan ihop. Vi får ta och diskutera det här. Jag vill ju till Afrika också, liksom.

PS. Idag känner jag mig som simply the best.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Annars kan du ju joina mig i köket på Flahult i sommar...

2010-02-20 @ 16:13:15
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0