20.27

Idag blev jag och Josefine klara med vårt arbete om grundvärderingar i skolan. Låter skittråkigt, är skitspännande. Eller skitspännande är kanske att ta i men det är väldigt intressant. Poängen var iaf att jag därmed är ledig fredag, lördag, söndag. Och vad ska jag hitta på då då?

Fredag: spela i spel i kyrkan. KUL!
Lördag: Melodifestivalen! KUUL!
Söndag: slalom. Säger bara det. Slalom. Kärt återseende. Dessutom ska vi hyra skidor och pjäxor så jag slipper förhoppningsvis skämmas :)

Men vad gör jag idag då? Denna fina torsdag? Jo, tittar på kläder på HM:s hemsida, kikar runt på kingmagazine.se. Önskar att bankkontot var fetare. Life's a bitch, then you die. Vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0