(Gör jag inget annat än hänger vid datorn?!)

Igår natt var det DN.se. Nyligen var det en hel massa bloggar. Sveriges Radio. Filmer. Krönikor. Aftonbladet. Spotify. Wikipedia. Facebook, Facebook, Facebook.

Men men. Nu har jag hängt på P3 lite och hittade P3 Debatt som hade något inlägg om terrordådet i Stockholm. Där står det i ingressen: "Avstår du från julruschen i Stockholm efter det som hände i helgen, när en man sprängde sig till döds och där Säpo utreder det hela som terrorbrott?"

Och DET slår mig!

Terroristen var inte trött på icke-muslimer utan på julhandeln! Han ville hindra folk från att handla julklappar! Hans extremistiska muslimska bakgrund har inte ett skit att göra med det här, han var helt enkelt bara trött på julgalenskaperna!

Jag kan nästan förstå honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0