Bara för att tjata lite. Här är trailern.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv:

Bra med punktform! Jag gillar när det är organiserat :)

1. Tack!

2. Visst är Cosmic Love så bra? Så där så att man inte riktigt stannar på jorden. Lite perfekt. Vad fint uttryckt förresten, "hela min varelse älskar den". Precis så känns det ju.

3. Det är egentligen ömsesidigt, du. Jo, jag pluggar! Fast jag brukar inte vilja säga vad, för det ger ofta folk en förutfattad bild av mig som egentligen inte alls stämmer. Men okej, jag kan säga till dig, om du lovar att inte få en sån förutfattad bild; jag läser medie- och kommunikationsvetenskap. Men nästa termin ska jag börja läsa litteraturvetenskap och då blir jag nog lite mer mig själv. Berätta om dig nu!

4. Nu blev jag lite stressad, tredje advent, då har ju mer än hälften av tiden innan jul gått. Jag var inte vid medvetande när min familj bakade pepparkakor och så (bokstavligt talat, jag låg i hög feber, haha) så det känns som att jag har missat allt. Och i år har jag inte, och kommer förmodligen inte, julpyntat. Och vi kommer fira jul helt annorlunda än vi brukar, för allting är annorlunda än det brukar. Ska inte julen vara precis som den alltid har varit?



2010-12-06 @ 15:37:25
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Cecilia

PS. Det blev inte punktform, det blev uppsats. Sorry.

2010-12-06 @ 15:38:11
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: jakob

har sett filmen den e ganska bra...

sådär..

2010-12-06 @ 21:26:09
URL: http://jagjacke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0