2010 i bilder

JANUARI



I början av året satt Jenny, Madelene och jag i Sturegallerian och fikade. Har nog aldrig känt mig så cool :) Det var även kallaste dagen i mannaminne. Vaaaansinnigt kallt! Men vi såg iaf Avatar 3D eftersom det bara fanns i Stockholm då. Oh boy, tiderna förändras!

FEBRUARI



Åh, vilka minnen. Jag läste Beteendevetenskap under året och en stor del av ekonomin gick till Pressbyrån. I bakgrunden ser ni boken Introduktion till pedagogik. Världens sämsta kurslitteratur ever. Men fina minnen - jajajajajajaja! Här satt vi med nåt grupparbete och slet vårt hår.

MARS



Underbart väder och underbara promenader. Trots den något missnöjda minen.

APRIL



Under påsken åkte kyrkan och några till till Moldavien och byn Paicu. En fantastisk och oförglömlig resa! Vi byggde en lekplats, hängde lite med barnen och ungdomarna där och hälsade på hos äldre. Bilden är på en tant som vi besökte (rätt nöjd med bilden får jag säga..). Hjärtat dog lite av all den ensamhet och fattigdom som blev så påtaglig. Vi har det rätt (läs: extreeeeeemt) bra i Sverige!

MAJ



Det blev dags för den årliga Abiturientbalen. Här dansar Tamina med Andres... Fint värre!

JUNI



Anna Bergendahl tog mitt hjärta ("Du tog mitt hjärta... Du tog mitt hjärta med en enda blick!" Den som kommer på filmen vinner en kram) när hon var med i  Melodifestivalen. När hennes turné kom till Linköping så var jag självklart där. Och jag blev övertygad om att det skulle vara henne jag blir gammal med. Hon har dock inte hört av sig än. 

JULI



Många soliga dagar spenderades i Varamon. Kan det vara Östergötlands vackraste plats? Topp Tio i alla fall.

AUGUSTI



Augusti kom, Frizon kom. Klockan var mer gryning än natt och jag har nog aldrig varit så trött. Men vilken konsert RebekkaMaria – Oh Solitude bjöd på. Uuuunderbart!

SEPTEMBER



Ett besök i fina Malmö. Vi tog en tur till Köpenhamn och efter att ha gått runt i en hel dag så satte vi oss trötta och glada vid en fontän och samlade krafter för promenaden till tåget hem. Har du inte varit i Köpenhamn - åk dit! Har du varit i Köpenhamn - åk dit igen! Väldigt fin stad!

OKTOBER



Eftersom både Madelene och jag fyller år i oktober så bjöds det på fest. Temat var Lady Gaga. Madelene vann pris för bästa utklädnad och jag tar åt mig äran eftersom det var jag som fixade fast ölburken i hennes hår :) Sjukt bra idé faktiskt, kolla in Telephone-videon så får ni se var inspirationen kom ifrån.

NOVEMBER



I början av november cyklade jag och Madelene till Lambohov och Äppellunden för att plocka lite äpplen. Det var en hemmafrulig höst med både sylt, mos och kakor. Hösten ska vara mysig och det var den!

DECEMBER



Julen kom, granen kom. Julkänslan kom så småningom. Nu är det enda som är kvar av året en brakfest. Och attan vad jag sak dansa inatt!

GOTT NYTT ÅR PÅ OSS!!

Kommentarer
Postat av: Karin

ARN!!!!!!!!!



När får jag kramen???

2010-12-31 @ 11:47:12
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: Karin

GOTT NYTT ÅR på dig Boje!! Tack för trevliga fikastunder, det kommer antagligen inte bli så många nästa år... :(

Och sjukt mysig resumé av året! ;)

pöss!

2010-12-31 @ 11:49:05
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: madde

oj vad konstigt det är att se mig med blont hår...

2010-12-31 @ 14:31:31
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0