SHIT, VAD TAGGAD!!!!

Jag blir alldeles till mig av I gotta feeling! HELT SJUUKT!

Som ni ala vet så hade jag föreläsning klockan 10-12 idag. Då undrar ni kanske varför jag sitter här och skriver när klockan är kvart i elva. Jag med. Eller jag vet ju varför. FÖR ATT EN I KLASSEN LJÖÖÖÖG FÖR MIG! Under en rast på högskoleprovet så träffade jag en från klassen och så frågade jag om och när vi hade föreläsning idag varpå hon säger: Ja, ett till tre! Och varför skulle hon ljuga, tänker jag. Så får jag ett sms från Josyposy (ny dag, nytt smeknamn) som undrar var vi har föreläsningen. Jag svarar glatt: G34, klockan ett. Och så ser jag hur det står 10-12 på schemat. SHIT, POMMES, känner jag och blir helt förkrossad (nej). Jag har visserligen missat heeela delkursen förutom en fjuttig föreläsning som inte handlade om nånting typ. Ligger jag efter? Nej då! Hur går det då på omtenta-fronten? Har jag läst nånting? 

Brb, ska bara ta livet av mig.

(nej)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har en invändning... du kan inte skriva brb och sen ta livet av dig om du inte har planerat att uppstå också.

"I'm so glad we had that talk!" - gissa filmen!

2010-04-12 @ 12:22:17
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

JAG VET VILKEN FILM!!!!

2010-04-12 @ 13:56:37
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Den är så bra!!

2010-04-12 @ 15:53:16
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0