Pepper Cookie

Igår blev jag sugen på att göra pepparkakor. Så jag började röja undan i köket och blev påmind om att degen ska stå och vila ett dygn. Jaha, tack för den, kände jag. Men degen gjorde jag! Och nu sitter jag här och kan inte komma mig för att göra någonting. Ska jag till bibblan (närmaste platsen macen har internet)m, stan och köpa julklappar eller eller kanske kavla ut pepparkaksdegen och göra the freakin' pepparkakorna?

Nej. jag ska nog sitta här och invänta natten så att jag får sova... MEN HERREGUD! Jag ska ju på julfest i kyrkan ikväll! Oops, så pepp va ja :P Men det kan faktiskt bli trevligt! Jag och jenny försöker ju integrera oss med studenterna. Sånt är läskigt. På riktigt. Det är läskigt. Antingen sitter jag och fjäskar, gör sig för och blir nån annan än jag, eller så sitter jag och tittar på när andra pratar och blir tjurig för att ingen pratar med mig. 

Julmusiken på den här datorn är sämst. Och Spotify funkar inte när man är inne på internet. Den här datorn suger. Fläkten tjuter i 87 dB.

Måtte det bli fest snart. Eller natt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har för mig att det heter gingerbread.

2009-12-18 @ 18:52:08
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Suger din Mac?

2009-12-22 @ 09:47:32
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJOJOJOJ!!!!!!! nu blev det lite fel.. det är alltså den stationära datorn som suger! macen är bäst!! :D

2009-12-23 @ 00:34:11
Postat av: Jenny

Tur att vi har varandra då ;)

2009-12-26 @ 10:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0