I'm loving it!

Nej, glöm det förra inlägget. Eller glöm och glöm. Jag säger som mamman i Tretton snart trettio: "Jag ångrar inget misstag jag gjort, för om jag inte gjort de skulle jag inte veta hur jag skulle göra rätt." Okej, det var inte riktigt så hon sade men nästan!
Iaf, Peter kom fram förut (jag sitter på bibblan och det gjorde även han och Joel) och skulle kolla på datorn lite (det är som att få ett barn, alla ska titta på den, kanske klappa lite och gratulera) och så pratade jag ut om min besvikelse jag hade igår. Och så visar det sig nu att det bara är lite internet som behövs. Och här kommer dagens citat: En dator utan internet är som en hammare utan spik! Så freakin' right! Så nu måste vi bara fixa trådlöst internet hemma, mitt mobila bredband funkar ju inte.
Men vad gör det om hundra år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0