12:50

ja, jag vet att det var tre år sedan jag skrev nåt senast. så för den som absolut måste veta vad jag gör så kommer här en liten lista på saker:

- jag fick g på en psykologitenta. jag pluggade två timmar. säger det mest om mig eller universitetet?

- ska jag köpa en macbook eller macbook pro? de är ungefär identiska, pro:n har ett skal av aluminium och inte plast som den andra har. men den kostar också tvåtusen mer. (google chrome tycker inte att macbook är ett ord och föreslår Marocko. ska jag köpa Marocko eller Marocko pro?)

- min almanacka tar slut typ tredje januari. ska jag köpa en ny mobil och använda den som almanacka. detta innebär också att jag slipper hata den nuvarande mobilen... och att icke förglömma: det blir nog mer internatanvändning då med = fler blogginlägg! men vilken i så fall?

- jag får ingen inspiration till julklappar!!!! lite smått panik..

FRED!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Satsa på att köpa marocko tycker jag...!

2009-12-08 @ 17:50:37
URL: http://sofieegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0