Men ärligt Alexander - läsa Ameliabloggar..?

Såg nån reklam om att Josephine Bornebusch har börjar blogga på Amelia. Det var inte så överdrivet mycket men nu så har jag gått igenom allt och tänker:

1. Vilken brutta!
2. Shit, hon bor ju faktiskt, verkligen också i London - håll ögonen öppna!
3. Vad glad jag är att det finns en tvättmaskin här...
4. Flyger hon hem till Sverige stup i kvarten? Hur transporterar hon sig till flygplatsen då? Eller hon flyger kanske inte från Gatwick och med Ryanair? Gosh, jag får krupp på bussbolag och tågbolag som inte kan ge mig en biljett utan att jag ska förlora vettet på deras hemsidor och betalningssätt. VAD TUSAN VILL NI MIG? Man kanske skulle ringa den där Bornebusch och fråga om lite vägledning över lite fika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0