Igår och natten

Igår hade jag mysigaste kvällen/natten på väldigt länge. Åt Pizza Hut-pizza och såg på Despicable Me med londonfamiljen. Mot slutet när det blev sådär hjärtslitande gulligt när den onda tjuven som stjäl månen börjar falla för de små barn som han ont har adopterat så lägger tio-åringen sitt huvud mellan min axel och huvud och så ligger vi där i soffan och blir alldeles blödiga. Ojoj, jag kände mig redo för att skaffa egna barn!

Efter filmen så gick jag till den underbara affären Tesco för att köpa massa chips. Alltså, you gotta love Tesco! Lite som ett finare Lidl. Så, med chips i knät och månen utanför fönstret så umgås jag med min dator och lyssnar på lite julmusik och allt är sådär ofattbart ljuvligt.


Speciellt med vetskapen att jag äger tre chipspåsar med "spännande" smaker och två Pringlesrör. Allt för typ en femtiolapp.


Allt var bara så bra! Tills jag åt för mycket och bara ville spy. Nu, morgonen efter, så känns det som att jag börjar bli ett chips. Hela jag luktar, munnen hittar chipsrester lite varstans trots att jag borstade tänderna igår och magen skriker efter lite riktig mat.


Men ändå.. JAG HAR MASSA CHIPS!!! Och en dubbelsnickers. Alltså, bara det! I torsdags när jag var i Kilburn så följde jag med in till en mack när en kompis skulle köpa cigg och så ser jag det. De säljer två dubbelsnickers för £1.10! Det är typ elva kronor!!!! TVÅ DUBBELSNICKERS! Ni förstår, jag kommer bli fet. Äntligen! So long, revben!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det där låter som paradiset. Alltså, chips ... när åt man det senast!? Haha, jag blir ungefär lika euforisk som du verkar bli över billiga chips och snickers när jag hittar broccoli till extrapris och tre-för-tjugo-erbjudanden på kidneybönor. Så kul liv har jag.



Men lyssnar du på julmusik? Svensk julmusik? Längtar du till julen?

2011-03-19 @ 13:53:53
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Karin

hahahhaha, jag får dina revben så får du mitt fet? deal? ;) haha!

2011-03-19 @ 15:14:37
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0