"I choose Vodka. And Chaka Khan."

Att gå från blogg.se till Wordpress är lite som att gå från PC till Mac. Man fattar inte varför man har slösat bort så mycket av ens liv! Och bli inte förfärade nu, jag överger inte blogg.se än och jag kommer definitivt tvinga er att läsa bloggen på Wordpress. Men adressen dit väntar vi lite med. Jag måste få lite tid att andas och pilla med den först.

Tanken är att det inte bara kommer vara en ny blogg utan även en ny Alexander. Eller ny och ny, det är Alexander och inte "Alexander" som skriver. Och kära vänner, det är en skillnad mellan dessa människor. Inte överdrivet stor, verkligen inte, men ibland är ärligheten skrämmande.

Så, that's all. I'll let you know when the show starts.

(Den som kommer på var citatet i rubriken kommer från älskar jag för evigt.)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men duh! Det är ju Bridget Jones. Har man bott med dig så har man.

2011-03-31 @ 08:40:33
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0