"Grejen är bara att jag liksom står i andra sidan butiken"

Hahahah! Jag är SJUK i huvudet. Jag gick precis in på min alldeles egna blogg och fick nästan ett behov av att gråta en skvätt över vilken fin människa jag är. Ojdå. Vad hände där?

Andra delen i den här historien: jag läser Den där Karin Widén-bloggen. Inlägg efter inlägg... Tills jag kommer till det här och försöker kväva mitt skratt så hårt! Inte kan man skratta högt med massa mjölk och crunchy i munnen? Vad ska londonmamman tro? Jag vill ju inte skämma ut mig. Så jag kväver och kväver. Inser att jag låter för mycket genom näsan och måste hålla för den. Sitter halvt böjd över stolen bredvid med munnen full med frukost och näsan full med snor och fniss. Ojoj, det var länge sedan jag blev så här glad. Eller ja, jag blev rätt glad igår av Christine också.. "Matthew, get in HERE!!!!!!!!!"

Mamman är på väg till ett möte men svänger in i the dining room och frågar hur jag mår. Jag halvt utbrister "I'M GREAT!" med världens största flin. Oops..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag sitter och skrattar högt och mår bra av din blogg också :D

2011-03-17 @ 13:08:16
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Karin

Men GÖLLE dig då!!!

2011-03-17 @ 23:04:06
URL: http://karinwiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0