Det finns så mycket att berätta!

Så lite ork, dock. Så vi kör en kortkortkort snabbgenomgång:

1. Skulle ta mig hem från London inatt. Provade bussarna. Jag fattar ingenting ungefär och hoppar på och av som en tok, väntar aslänge i ett mer eller mindre obehagligt fylleslag (en kille kom fram till mig, började skrika och vifta till sina kompisar att jag fyllde år (eh?) och sjöng lite för mig. Arga flickvänner som skäller ut pojkvänner tjugo centimeter från my face. Typ den stilen.). Tog kanske lite längre tid än nödvändigt men till slut, efter oro, hat, rädsla, tröttttthet och nej, nu pallar jag inte mer, så kom jag hem till min säng.

2. Tre timmar senare ringer klockan och pigg som jag var (!) gick jag lydigt upp. Ett tag senare när jag sitter i Hillsong (crazy church) kommer tröttheten. Och galna frikyrkomänniskor som bara måste skrikbe i micken, trumma och spela synt heeeela tiden och en pastor som pratar way to much.

3. Kyrkan avklarad, Starbucks intagen. Sara Tödt är bäst. Enough said.

4. Åker massa olika tunnelbanor hem efter att ha följt Sara ääändå till hennes jobb som ligger nånstans i bortersta London. Vad gör man inte för att suga ut det bästa ur livet?

5. Äter upp chokladen, chipsen och de nyinköpta jordnötterna. Överväger att ta en sväng till Tesco. Hjärtat skriker JAAAAAA! Hjärnan skriker *eko*. Kanske borde jag satsa på annat än billiga skitsaker? Men den tanken är ju inte direkt sällsynt in the world of Alexander.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det finns väl fler kyrkor att besöka.

Kram mor

2011-03-27 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0