Den tredje helgen "i London"

Ja, det blir ju inte riktigt London. Det blir Stockholm och en viss final som kommer utkämpas på Globen på lördag. Kan bli hur ruggigt bra som helst!

Men.

Jag har fått ont i halsen. Kan det vara de 14 grader som jag sover i som börjar säga att det är för kallt? Äh, jag har ju klarat av att tälta i regn och rusk en hel del i mina dagar - lite färre plusgrader än vanligt kan jag väl stå ut med? Det tycker jag faktiskt! Problemet är bara att jag ju ska åka från våren till vintern samtidigt som jag inte kan ha med så mycket packning...Dålig kombo! Jag får gå runt i vintersverige i jättetunn vårjacka och trasiga converse. Men så länge jag överlever är jag nöjd! Bara inte Eric Saade vinner. Då dör jag hellre. (Överdrift, men ni fattar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0