"Contains peanuts"

Förra helgen levde jag på chips. Den här helgen kommer jag med stor sannolikhet att leva på jordnötter och mjölkchoklad. Och vatten (pjuh, säger samvetet).



Nu kanske ni suckar och skakar trött på era huvuden. "Vad gör han?!" tänker ni ju - jag vet det. Men då ställer jag frågan till er - vad ska jag göra när jag ser stora Rainforest Alliance-märkta mjölkchokladkakor för en tia och jordnötspåsar för tre (!) kronor?!?! VAD SKA JAG GÖRA DÅ? Det vore ju ett brott att inte svulla då! Man får passa på medan man är ung och oskadad! Och vem vet, imorgon kanske vi dör! Jag kommer då inte ångra att jag spenderade livets slutskede med att äta choklad istället för linfrön. You heard me!

Ridå.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har läst igenom hela mars, och måste bara säga att din blogg är väldigt rolig och trevlig och så!

2011-03-26 @ 14:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0