Alla pratar om mustaschen

Men jag skulle vilja belysa ögonbrynen. Jag har ju lite issues med mina egna "små" bryn så jag tar tillfället i akt att belysa andra bryn som inte heller är så perfekta. Eller perfekta, det är ju fel att använda ett så dömande ord. Men ni fattar...


Mitt högra bryn som alltid stått i givakt. Trots slit, gele, vatten, saliv och massa annat. Nu kör jag på learn to love yourself-stilen.


Juholts vänstra ser ju lite roligt ut? Inte på ett fult sätt eller så.. Det ser lite roligt ut bara. Jag är dessutom lite avundsjuk på hans tjocka hår. Mitt börjar redan göra sig redo att hoppa av tåget så att säga...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, håller du på att bli tunnhårig eller vad är det du säger? :D

2011-03-19 @ 12:08:17
URL: http://pontuslinaochnorrmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0