Trumslagaregatan


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv:

Haha, nej, den är inte bra alls, jag ville bara visa vilken låt jag menade eller snarare vilken del av låten jag menade! Hann inte hitta någon bra version bara, så den fick duga :) Du får inte få fel intryck av mig nu, haha.

Det är roligt att du tycker om låtarna jag tipsar om, jag älskar dem ju själv ... Rebekka Karijord är helt fantastisk. "The Noble Art of Letting Go" är den mest känslosamma låt jag någonsin hört. Du vet hur man kopplar ihop vissa händelser och känslor med en låt? "Noble Art ..." hittade jag samma dag som hela mitt liv förändrades i grunden, och nu känns musiken nästan fysisk, som att den går att röra vid. Den är sorglig men samtidigt så ... bestämd, för mig. "Remember that your strength is also built on what you lost", det definierar i princip mitt liv.

2011-01-28 @ 14:00:28
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Karin

Fina bilder!

underbaraclara <3

2011-01-28 @ 22:21:02
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0