Men nu kan ju dagen bara bli bättre!

Jag drömde att jag var modell. Det var jättejobbigt! Alla andra var så snygga och självsäkra, jag var bara rädd och nervös. Alla stod på led och tittade på när han längst fram blev fotad. När det var min tur så tog jag fram mina Top Model-kunskaper och försökte "hitta ljuset" och vinklar och allt.. Men fotografen ville nåt annat och gav mig massa instruktioner som jag inte förstod. Så jag stod mest där och höll handen för solen och såg bortkommen ut. Alla tittade. Jag ville bara dö.

Nu tar jag mig en dusch!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv:

Gah, jag vet, jag har varit så dålig på att uppdatera på senaste tiden! Men det har varit så mycket, jag har ju flyttat, och börjat ny skola, och försöker komma in här i mitt nya liv ... Det blir inte mycket tid över till datorer och internet. Sadly enough, haha.

Åh, vilken hemsk dröm ... Sol i ansiktet och folk som står och stirrar på en, det är verkligen två saker som ger mig panik, det här hade varit en regelrätt mardröm för mig ;)

2011-01-19 @ 15:50:57
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0