"Jag vill bara vara utan att känna att jag borde vara"

Eftersom jag inte gör så mycket om dagarna så blir det en hel del blogginlägg. Här kommer ett till. Jag har nu börjat läsa bloggen Vykort till min syster och idag så har jag kollat in en del av hennes kategorier. Det var speciellt ett inlägg som jag fastnade för. Hon skrev om ensamhet och bland annat "Jag vill bara vara utan att känna att jag borde vara". Hur precis på pricken är inte det? Hon skriver så fint, den tjejen.

Och att faktiskt tänka igenom var man har sig själv och hur man mår tror jag är väldigt viktigt. Att ta vara och hand om sig själv. Vakta sig själv. Jag vill ju liksom bara få vara utan att känna att jag borde vara.

Inlägget heter hej jag är ensam http://vykorttillminsyster.blogg.se/category/jag-funderar.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0