I efterdyningarna

P3 Guld. Så avspänt, så bra. Kitty. Så härlig, så bra! Älskar hennes tofukläning och snippoutfit. Robyn. Behöver jag säga något? Ni fattar ju att hon var fantastisk. Igen.

Men så sitter jag nu och lyssnar på massa ny och inte så ny musik. Går igenom massa spellistor från Digster. 

Det här får mig att:



Bruno Mars. Världens finaste kille? Han vill ju inte ändra någonting alls på den han är kär i. Han vill ju ha människan Just the way som människan är. Varken tandblekning eller silikontuttar. Svärmorsdröm nummer 1!? *kaskadspyr*

Kommentarer
Postat av: madde

jag är ganska säker på att det var P3 Guldgala 2011 du såg på. Bara så det blir rätt menar jag.

2011-01-23 @ 08:32:04
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0