Flås och stön

Efter en kväll bestående av film och svull så kändes det på sin plats att skrapa ihop några pluspoäng på hälsolistan. Så jag tog på mig mina långkallingar, satte på Melodifestivalen och tog mig en löprunda. Varför inte, liksom? Varför inte motionera nattetid?



Herrejisses va skönt det var! Jo, ni hörde rätt - skönt! Tomma gator. Inga bilar = mindre avgaser att trycka ner i lungorna. Perfekt väder. Och... Melodifestivalen. Älskade, älskade Melodifestivalen.

Jaha, nehe. En dusch, läsa lite Harry Potter och sedan sova på det? Imorgon är tanken att jag ska traska den långa vägen (gå över gatan) till kyrkan. Vem vet, det kanske är sista gudstjänsten jag kommer gå på där på typ ett år? Hjälp, vilken tanke! Is this really happening?

Kommentarer
Postat av: prassel/Malin

Ååhh, Harry Potter! När ska du åka och var i London ska du bo? (Jag är ingen stalker, råkar bara följa din blogg. Så du vet.)

2011-01-30 @ 01:32:53
URL: http://prassel.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0