Ååååh, Lisa <3

Jag skrev om Lisa Magnusson i förra inlägget men hon fick inte så mycket uppmärksamhet som hon förtjänar. När hon skrev krönikor på Aftonbladet så blev jag lite förälskad i henne varje gång jag läste något hon gjort. Hon är så bra på att uttrycka sig! Och så håller jag ofta med henne vilket får mig att känna mig duktig och smart. Hehe..

Men för att komma till saken. Hon bloggar nu på Rodeo. Bland annat skriver hon om pedofili efter att ha sett Uppdrag granskning (det var det avsnittet som Debatt handlade). Och jag har ju också skrivit om pedofili! Och jag är verkligen den första att erkänna det - jag är en liten lort jämfört med henne! Den där tjejen kan skriva!

Så. Jag utbrister ett kombinerat Halleluja! och Amen! Lisa is back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0