Varning: skrivet under möjlig endorfinkick!

Ni vet, motion ska ju ge en massa jättetydliga fördelar. Typ endorfiner som spritter runt i kroppen, bättre fokus, bättre skelett, finare hy och bla bla bla. Det är helt enkelt en bra grej! Så.. Ja. Jag har börjat springa och träna. Känner att det kan vara på sin plats nu när det kommer att ske en massa enorma förändringar. Endorfiner tas tacksamt emot!

Och jag skiter i om allt bara är en enorm placeboeffekt - jag känner mig faktiskt redan några snäpp gladare! Och hälsosammare! Och så gillar jag att ha träningsvärk, man blir liksom hela tiden påmind om sin nyttighet. Nej, jag kan faktiskt inte komma på en enda negativ sak med att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0