Snart finns det en republikan mindre...

Nu är det en republikan från De Stolta Staterna som vill låta elever bära vapen i skolan. Det ska tydligen vara en jättebra grej för att motverka skolmassakrar, tror han. Metoden går under namnet: självförsvar.

Kära republikan, till dig vill jag säga: Ponera att jag är en amerikanska elev som är rädd för dig och din politik och känner ett behov av att försvara mig - får jag skjuta dig då? Du är ju roten till mitt problem?

Nä, nu ska jag sluta sura för ikväll. Jag är ju faktiskt på rätt bra humör! Kanske har det med att jag inte bor i USA?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

"Ponera att någon är ute efter att strypa dig... då gör du bara såhär." spänner halsen

2011-02-21 @ 06:41:24
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0