P!nk

Ja, nu var det dags igen. Min musiksmak går liksom i cykler och nu så har jag börjat lyssna på P!nk igen. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det - det är liksom inte riktigt "accepterad" musik. Men även jag kan sjunga med i den kören, P!nk-låtar har ju en slags jag-är-en-liten-tonåring-och-det-är-så-synd-om-mig-stämpel. Och visst kan det vara jättesynd om P!nkfan, men... det blir lite... Jag vet inte. Det känns lite tonårigt. Och jag är inget stort fan av tonåringar (gissa vem som fyllde tjugo för några månader sedan :P)

En del låtar har inte den där stämpeln, vissa är överstämplade. F**ckin' Perfect är överfull. Men jag älskar det. You hear me? Jag. Älskar. Det.

P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version

Har ni tid över (som jag, hehe) så kan ju ta er en sväng ut på Youtube och kolla in videon! Den är rätt chockerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0