Mellobloggen från himlen

Livet är fortfarande hemskt men nu har jag iaf hittat en halv ljuspunkt. DN har en Melodifestivalsblogg! Skriven av en viss Hanna Fahl (ni vet, hon som jobbat massa på P3)... Den är så bra! Äh, jag skiter i att förklara varför jag älskar det. Den är bara så mycket värdigare än kvällspressen. I det första blogginlägget skriver och försvarar hon Melodifestivalen som fenomen och det låter rysligt likt det jag skrev efter förra årets Mello. Men den texten publicerade jag inte av rädsla för att verka så dum i huvudet. Men jag har så rätt! Hanna Fahl har så rätt!

Melodifestivalen är bra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jau

Själv följer jag Mello2011.soclog.se Men det kan ju bero på att jag skriver på den ;). Tack för tipset om Hannah =)

2011-02-16 @ 20:10:42
URL: http://mello2011.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0