Första frukosten (är det inte lunchdags egentligen?)

Nu sitter jag och äter frukost i vardagsrummet. Barnen är på Aktiva (nåt sportläger under deras lov) och föräldrarna jobbar. Det är jag och Buster som är kvar och håller ställningarna.
Med tanke på vad jag fått höra om engelsk mat så var jag rädd för att inte få se nyttigheter på ett helt år. Men igår så åt familjen masssssa sallad, jag har hittat bröd med linfrön och solrosfrön i, det finns crunch (ni vet, sådan där müsli som sitter ihop i klumpar), bran flakes och hej och hå! I'm impressed!

Och ja! Mjölken är i små flaskor! <3 <3 <3

Snart blir det upptäckstur med hjälp av en karta jag fick av Londonmamman imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0