Det finns hopp om en bättre värld!

Jag var tydligen inte ensam om att gå igång som en tok på Rickard Olssons gubbsjuka i hans avslutning av Mellot igår. Nu är han anmäld till Granskningsnämnden för radio och tv! That's the way we do it!

Jag hatar sport. Men nu känner jag att jag har fått en ny grej som får mitt hjärta att slå fortare: damsport! Nu drar vi ner herrarna till jorden (när vi ändå håller på skulle vi kunna ta ner deras absurda löner också)!

"– Linköpings FC är en av de bästa och mest framstäende klubbarna på damsidan. Man vann Damallsvenskan 2009 och har kvalificerat sig till kvartsfinal i Champions league (förutom att man vunnit t ex Svenska cupen), heter det i anmälan."
Vad har herr Dumhuvud att säga om saken då? Jo: "Jag kan bara beklaga att privatpersonen som anmälde tog illa vid sig."

Ja, för det är ju verkligen bara en enda person som påverkas av att sådana som du sitter och cementerar könsnormer på bästa sändningstid. Jag som precis börjat uppskatta dig, Rickard? Vad tusan var du tvungen att säga så för?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har alltid upplevt dig som lite kvinnlig, Alexander. Go girl! :)

2011-02-21 @ 06:40:07
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0