Bara så ni vet...

Jag känner att jag hamnat i en svacka på bloggfronten. Jag brukar alltid ha massa ointressant att skriva om men på senaste tiden så känner jag mig rätt så... Ja, jag har hamnat i en svacka helt enkelt. Bara så ni vet.

Men för att stilla ert enorma Alexander-sug: Jag har tvättat, strukit, PRATAT I TELEFON, och städat massor idag. Och mina fötter har lite ont idag efter nattens motionsimpuls. Funderar på ett fotbad bara för att ge dem lite uppmärksamhet och visa att jag inte har glömt bort dem. Kanske se en film under tiden? Nu har jag Singin' in the rain och Breakfast at Tiffany's hemma... Kan bli bra! (Vad skulle jag göra utan Lovefilm?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0