Oreisland

Inatt sov jag fyra timmar. Fyra, 4, timmar. Ja, det låter ju lite lite. Men jag kunde inte slita mig från det däringa ballongspelet :) 

15.12 går bussen från sjukan till resecentrum. 16.00 går tåget från Linköping till Malmö. Tjihoo, vad skoj jag kommer ha! Kvalitetstid med en Jenny och en Kimberly är aldrig, aldrig fel! Och så ska vi spana in dennadära kyrkan som ska va så spejsad! Det har kan bli riktigt bra!

Försök nu att ha det riktigt bra, så ses vi igen på onsdag!
Ja, förresten, ni skulle ju kunna lyssna lite Miley Cyrus! Jag vet att det är tacky och inte vad en cool (snart) 20-åring bör lyssna på. MEN DEN ÄR JU SÅ BRA! Miley Cyrus – Can't Be Tamed

Kommentarer
Postat av: madde

alexandeer!! jag har köpt låten från iStore! den är faktiskt superbra! inget att skämmas över. :D

2010-09-19 @ 10:42:40
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0