*skrivet igår natt*

En hyllning till Jennie och Pauline

 

Tänk vilken tur jag har haft på vissa områden. Typ människor. Vilka fantastiska vänner jag har! (Note to self: påminn mig om det oftare!)

Men nu skulle ju detta vara en hyllning till två av dessa människor, så…

 

Jennie. Pauline. Jag är så glad, på riktigt, glad! Över att jag har träffat er och för att ni är så kloka och visa och så snälla. Ni skulle bara veta hur högt jag värdesätter er.

Innan vi träffades på stan idag så var jag lite nervös för att ni skulle ha förändrats och blivit coola eller nåt men thank God. Ni är precis lika härliga som jag kommer ihåg er.

 

Jag gillar er väldigt mycket! Vi ses snart igen!

(Och tänk va roligare livet blev nu. Lite mer färg liksom.)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh. Du är så bra! Det var riktigt trevligt. :) Men bara så du vet har jag visst blivit cool, numera är jag ascool så våga inte komma och säga annat. ;) Snart träffas vi igen, och fram till dess; kolla mycket på Jackie Ferm, blogga och ta hand om dig!

2010-10-19 @ 09:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0