Hej igen

Det var två dagar och tio timmar sedan jag hälsade på er senast. Nu är jag här igen! Hej!

Jag är lycklig. Och glad och sprallig och litelite *hittar inte ordet*. Men jag vill verkligen att hela världen ska se I rymden finns inga känslor. Verkligen. En sådan underbar, go, härlig, fin, superbra film vet jag inte om jag någonsin sett!? (Det har jag säkert, jag brukar ju bli så här).

För den icke insatte: I rymden finns inga känslor handlar om Simon som har asperger. Han behöver rutin. När hans brorsa Sams flickvän sticker rubbas veckoschemat och allt blir kaos = inte bra. Så lösningen är ju helt enkelt att skaffa en ny flickvän år Sam.

Snällasnällasnälla! Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0