Dödsstraff, next

Nu har jag hängt på Aftonbladets kvinnoavdelning Wendela. Jag älskar den. Tills jag kommer till en artikel om Islands homosexuella statsminister. Då blir jag bara arg. Är det nåt jag har svårt för så är det homofobiska kristna.

Nu hade tydligen den där statsministern åkt till Färöarna för att äta middag med färöiska politiker. Eller ja, de flesta politier kom på middagen. Förutom en kristen tönt som inte tyckte att "homosexuella äktenskap är tillfredsställande".

Hmm, kan nån påminna mig om vad jag tycker om dödsstraff nu igen?

Kommentarer
Postat av: madde

Håller med. Ibland är dödsstraff ganska smidigt.

2010-10-22 @ 21:02:14
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0