Dåtid

Jag har verkligen inget att skriva om. Men några snapshots av dagarna som gått...


Den där promenaden jag skrev om tidigare. Magiskt är nog rätt ord för det hela.


När jag tvättade förra gången så satt en pappa och tittade på när hans dotter lekte. Ingen av dem verkade särskilt roade. Den mest oengagerade pappan i världen? Fast han gick ju iaf ut med henne... 


IKEA har börjat sälja julgrejer. Yey, nu är det snart juletider!


Har tittat på två filmer från LOVEFiLM under senaste dygnet.
Det enda rationella och Allt om min mamma. Båda lite underhållande men inga dundersuccéer. Ska du välja mellan de så välj den förstnämnda. Den var nästan bra! Väldigt nära bra-gränsen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

"Allt om min mamma" är TRES BIEN!

2010-10-05 @ 15:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0