At last!

Idag var det tvättdags! Det känns lite som favoritdagen i hela veckan. Det är typ den enda dagen jag faktiskt gör något konstruktivt. Och jag har inte bara tvättat, jag har:

  1. Gått upp i tid
  2. Ätit fridfull frukost
  3. Duschat och gjort mig i ordning
  4. Tagit hand om mina fötter (they love me)
  5. Ut till tvättstugan och börjat tvätta
  6. Sätta på diskmaskinen
  7. Donat och fixat hemma
  8. Fortsätta tvätta
  9. Boka ny tvättid
  10. Hänga upp tvätten
  11. Blivit underkänd på val av tvättid
  12. Valt ny tvättid
  13. Hämtat potatis från förrådet (don't ask)
  14. Strykit skjortor

To do:
  1. Ta hand om besökande vän
  2. Fixa kläder till Lady Gaga-festen imrogon
  3. Se på Robinson och äta mina jordnötter och min choklad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robinson är ganska spännande att se på nu faktiskt. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 21:53:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0