Klockan

är 14.34 och jag har knappt gått ut från mitt rum. Lite hungrig och lite äcklig. Borde sanera mig. Och äta. Men men. Istället läser jag krönikor på Aftonbladet och funderar på om jag skulle dela in alla inlägg i kategorier. Det skulle vara ett dunderjobb. Det känns som att jag har skrivit en hel del. Vi kan ju ta det steg för steg.

Och mitt i allt funderar jag på att härma Eva & Adam-Evas brorsa (som nu spelar i Våra vänners liv. Typ världens bästa serie?) och Fredrik Virtanen och införa "Veckans Babe". Kanske inte så sexistisk utan mer en person som borde exponeras för människor lite mer. Vi får se. Fast idag är det ju måndag och en ypperlig dag för att börja något nytt. Som sagt, vi får se vad som händer.

Nu ska jag ner och äta.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-29 @ 15:16:12
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja, kör på Veckans Babe, det låter hur kul som helst!

Och visst är Våra vänners liv vansinnigt bra? Missade senaste avsnittet men jag ska ta igen det innan dagens visas tänkte jag ... :)

2010-11-29 @ 15:53:16
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0