En händelsernas dag

Idag har det varit ganska mycket. Mycket tankeverksamhet i alla fall.



Vi är på väg att köpa en ny dator. Mor och far är inställda på en PC, jag och Madelene är inställda på en iMac. Jag och Madelene kommer att vinna men kampen dit är lite slitsam. Det är mycket övertalan och argument. Ganska roligt faktiskt. Jag kanske skulle bli Mac-säljare? Eller beslutsfattare av något slag. Nja, kanske inte. 



Sedan kom vi hem och Madelene och jag tog en promenad till Trädgårdsföreningen för att ta lite kort på Vinterljus (för den icke insatte: Vinterljus är en grej som kommunen fixar varje vinter. Några konstnärer får skapa lite konstverk av ljus or what to call it som sedan placeras ut runt om i staden.)



Och jag måste säga att jag faktiskt är lite stolt över mig själv. Dels för att jag märker att jag inte har något stort behov av Facebook och dels för att jag, tro't eller ej, lyckas ta några fina foton!



Jag vet att jag sa att jag skulle mejla the English mum men jag har inte gjort det. Det får bli *host* imorgon.
Over and out! (Eller som Idol-Geir säger: ['schä:rlek]. Va skönt att han åkte ur!)


Kommentarer
Postat av: Karin

bra att kulorna från förra året sitter kvar :D haha!

2010-11-06 @ 21:19:03
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0