Varför ta tag i livet?

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En stor grön blomma/växt
Vad var det senaste du såg på tv?

Petra Mede Show <3

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Typ tolv?
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Spotify? Det gills inte eller? Fast det är det enda jag hör...
Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?

Läste bloggar
Vad har du på dig?(detaljerat)
Rutiga pyjamasbyxor och en stor, blå frottébadrock
När skrattade du senast?

Imorse när jag åt chips och godis i sängen och lyssnade på Morgonpasset i P3
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En ventilationsgrej. Sen är det kalt. Bokhyllor och sådana saker är ju inte väggarna.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Köpa hus i varje världsdel så att det blev lite billigare att resa. Och kanske skänka lite till välgörenhet...

Berätta något om dig som folk inte känner till?

Jag pillar i näsan när ingen ser.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Jag skulle fixa så att jag fick fler sådana här förmågor (eller vad man ska kalla det). Sedan skulle det bli livat!
Tycker du om att dansa?

Hellre än bra, som vi säger...
Har du några husdjur?

Några fiskar. Men jag betraktar dem inte som mina, de bara finns i huset.
Vilket jeansmärke?

Oj. Snygga, billiga och hållbara? Är det ett märke?

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Stina eller Elsa och Tom eller Oscar. Kanske?
Vilken var din första konsert?

Oj. Eftersom jag är uppvuxen i frikyrkan så måste jag ju säga typ Bengt Johansson och liknande "artister". Carola har jag ju faktiskt sett/lyssnat på också... Men den första RIKTIGA konserten var Coldplay som var för något år sedan.
Fyra favoritsaker utan rangording?

Kudde, dator, iPod, värme
Vilka gör du, önskningar eller planer?

Usch, vad dum jag känner mig. Men i ärlighetens namn får jag väl säga önskningar... Fast jag, Jenny och Madelene planerar att åka till London i sommar!
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
*suck* Mamma var barnvakt åt en liten kille som hette Alexander och på den vägen är det....
Gillar du din boendesituation?

Well... det skulle vara skönt att flytta. 
Har du bra hörsel?
I guess... Ingen aning, egentligen...

Idrottar du?

Friskis ftw <3
Smeknamn?

Bojjan, Lexander (snabbversionen på Alexander)
Vilken låt lyssnar du på just nu?

Nu är Spotify av någon anledning pausad. (Rude boy - Rihanna) Men den tycker jag ju inte är så bra, så vi säger MGMT – Kids
Vad ska du göra nu?

Fundera på om jag ska gå och köpa mat på Sibylla eller om jag ska skrapa ihop nåt själv... Borde kanske göra mig iordning också. Har faktiskt planerat att cykla till universitet.. det känns som att jag pluggar bättre där. Det finns liksom inte lika många störningsmöjligheter där. Äh, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0