Vårfest på studentvis

Idag var jag på partaj på universitetet. Kände mig lite smånervös inför det hela, min bild av supande studenter är allt annat än positiv. Det var tema "Jag kommer direkt från..." och Josefine tyckte att hon och jag skulle komma fån en begravning (all black, alltså) vilket jag tyckte var en rolig idé. Sagt och gjort, jag letar reda på den enda svarta skjortan vi har hemma och peppar järnet. Kommer fram och så så visar det sig att Josie kör på barnkalastema!? Jaha... där stod jag i helsvart. Men det blev bra det med. Alla kan ju inte vara glada :) Haha, vilket roligt minne det här blev!!

Man skulle kunna sammanfatta kvällen med att säga att vi BVG:are inte riktigt kan det här med studenttraditioner. Det blev en del skumma spektakel... :)



Kommentarer
Postat av: Josefiiine

Du har så rätt, vi förstår oss inte på sådanadära spex och grejer. Däremot är vi bra på att shejka loss på dansgolvet och göra diverse avancerade friskis-moves! Sorry att jag sistaminutenändrade outfit, hittade inte så bra begravningskläder men av någon anledning fanns en hel del rosa i garderoben så det blev barnkalas..! Nästa gång gör jag som jag säger, I promise! Men du var svincool in all-black!

2010-05-22 @ 09:45:26
URL: http://gimanad.blogg.se (gammal som gatan)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0