Bra-boken

Hon Mia Törnblom ni vet. Självkänsla nu-tjejen? Hon förespråkar ju en sådan däringa bra-bok där man skriver om sina bra egenskaper. Jag har funderat på att skaffa en sådan. För ett tag sedan skrev jag ju om att jag hade köpt en bok där jag skriver (den är typ tom) om hur hemskt mitt liv är. Lite lagom destruktiv, jag vet. Men ska vi göra om den till en jag-är-bra-bok? Kanske! Varför inte, liksom.

Dagens positiva egenskaper:

  • Jag är fin inombords!
  • Jag bryr mig om världen
  • Jag har en fin blogg-layout (egenskap?)
  • Jag kan bara jag vill!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såå bra egenskaper! Kan du så vill du ;)

2010-05-10 @ 06:18:06
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0