Back from the Dead

Igår vaknade jag. Satte mig vid datorn. Satte på Safari och Spotify (so far, so good). SÅ FUNKAR INTE INTERNET!!! Paniken stiger.

Satte på vanliga datorn. Klickar på Google Chrome. SÅ FUNKAR INTE INTERNET!!!

Ni förstår kanske att det var en jobbig dag igår. Jag kände hur världen sprang om mig utan att ens titta åt mitt håll, jag fanns inte. Apatin var inte långt borta och jag tillbringade resten av dagen vid tv:n. Såg massa filmer. Bland annat Paranormal Activity. Jag filmade situationen så vi får se om det blir någon videoblogg på det.. Det där med skräckfilmer är så otroligt lustigt. Men mer om det då.

Ni kanske undrar om inte Alexander har någon läxa eller nåt han har skjutit upp? Jo, men visst har jag det! Jag ska träffa min grupp 13.00 idag och ska då ha skrivit klart (utkast iaf) min del av vår föreläsning om sekter. Jag ska alltså skriva en sex minuters föreläsning om ledarskap inom sekter. Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0