Waiting on the world to change

Här sitter jag och diggar John Mayer. Japp. Hade seminarium i skolan idag. Lite halv tråkigt/halvkul. Blandade känslor. Men vilken grupp jag är med i! VÄRLDENS BÄSTA! Utan tvekan. Att skratta är kul!

Skivstång/kondition/70 ikväll dårå. Därpå följer Desperate, kanske Cougar Town (det var ju faktiskt inte så himla kul) och efter det *trumvirvel* CHRISTIIIIIIIINEEE!!!!! Denna underbara människa är tillbaka i rutan! Har ni inte sett det så vet ni vad ni gör ikväll. Skulle jag bara rekommendera ett enda program genom hela tv-hisrorien så blir det lugnt Christine! Var hittar ni det då, undrar ju ni. KANAL 5 22.25.

Be there or be square!

Kommentarer
Postat av: Karin

eller hur att man blev besviken på cougar town? det är ju ändå Friends-Monica vi snackar om.. Fail på dän!

2010-03-11 @ 20:46:15
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: Annis

Jaaa! Visst är vi en supergrupp!! Underbara människor( och nu menar jag inte mig själv...),mycket skratt, tankar och funderingar!I love it!! Krya på dig! Kram Annis

2010-03-11 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0